sâmbătă, 4 iulie 2009

Timpu'

Ma gandeam sa-mi fac curat in mail,si cum era plin [5123 mails] .. am dat delete in prostie..pana am ajuns sa dau cu ochii pe niste mailuri mai vechi..ce pot sa zic erau de pe renumitu' hi5..doar ca p'atunci commenturile erau atasate la mail..sincer,e prostesc da mi'a sarit inima..uitasem o gramada din ele,sunt de la iubitamea commenturile,nu puteam sa cred,da uitasem cv din ele chiar daca hi5'ul nu e important..si langa comment e poza celui care ti'a trimis comment[ma refer in mail] .. si chiar daca pozele erau micute si asa mi le'am adus perfect aminte,si chiar si acum am niste emotii cand scriu,parca intr'un an si cv s'a maturizat prea repede,m'am maturizat prea repede,parca pana si hi5'ul s'a schimbat radical..eram cu top friends,cu porcarii..era prima,erau poze cu noi,nu ne traiam viata pe hi5,dar era frumos..nu stiu,dar e asa..probabil pare prostesc.. in fine..

hi5 MaduTzu' swEEtyy has added you as a top friend!

Hi حThE Kiss Saga,

Your popularity is going up! Check out MaduTzu' 's Top Friends now.

Thank you for joining us,
the hi5 team

Atunci avea MaduTzu' swEEtyy .. acum nu mai are hi5 deloc,dar in cele din urma ajunsese la simplul Mada ..


Cred ca asta e primul comment,chiar dupa ce ne'am combinat..la cateva zile ;))

hi5 Photo Comment from MaduTzu' swEEtyy

Hi حThE Kiss Saga,

I just posted the following comment on your photo:

Te Iubesc Mult :X Dar Tot E Putin ... Stau In Aer Ingeri Uimiti ... Cat Suntem Noi De Potriviti >:D<

Review Comment»

Thanks,
MaduTzu'



Chiar daca e asa aiurea,cand imi amintesc,eram asa buimacit,era prietena mea,uite ce poza avea,ce micuta era,ce copil ce fain!ce rau imi pare ca timpul trece..


hi5 Photo Comment from MaduTzu' swEEtyy

Hi حThE Kiss Saga,

I just posted the following comment on your photo:

sunt o fereastra deschisa pentru zborul visurilor noastre...TE IUBESC pana la Doamne Doamne si inapoi de un infinit de ori...o lume in care ne iubim si tu o stii...ma ai...ma vrei...iar eu...eu te privesc si nu mi'ajunge...te simt si nu ma satur...te am si te mai vreau :X:X:X:X

Review Comment»

Thanks,
MaduTzu'



Normal timpul trece..poza asta nici vorba sa mi'o mai fi adus aminte..

Era mai micuta,o iubesc mult,ma uit asa la bucatica asta mica si mi'e asa draga.de'atunci de la poza aia a trecut o gramada..frate ma gandesc ca dak tine relatia inca cv bucati..se fac 2 ani..un om se schimba fizic si psihic in 2 ani hardcore..nu stiu dc am impresia da zambea mai mult,era umpic mai pitipoanca,parca radea mai mult.Poza asta o avea parca prin Iarna,Februarie,2008..daca nu si mai devreme..

Acum..acum e mai simpla,a intrat la liceu de un an..citeste destul de mult,are niste prietene :-? weirdo..cred ca au pe telefon Virgin's Simphony..[daca nu exista,o sa o compuna chiar ele]..
E tacuta,vorbim mai putin pe mess,hi5'ul l-a sters [ba' eu am ramas tot la copilarii,chiar daca hi5'ul e deja un kkt l'am lasat acolo,mai pun o poza,mai primesc commenturi,top friends e ascuns..e o rablageara totala],cat a fost cu scoala a fost retardata rau situatia [eu dimin. ea dupa'amiza],mi'e dor de hi5'ul de acum un an jumate chiar doi.. [imi amintesc si acum ca jurnalul era in partea de sus,cred ca sub,nr de commenturi si etc ] .. imi amintesc ca imi scrisesem cv si ea a inteles umpic mai aiurea,ca as vrea eu ca ea sa plece de langa mine,si mi'a scris o gramada,si mi'e asa drag sa-mi amintesc,mici firmituri din ce-mi scrisese.

Dc scriu asta?Pt ca nu mai suntem copii de acum 10 ani,cand primeam biletele,daca am fost sclavii hi5'ului nu e vina noastra.a fost manipulare in masa,fara sa vrem o mica parte de amintiri o avem acolo,nu ne'am trait viata virtual..si v'a spun ca daca acum 50 de ani era hi5..si parintii vostrii nu stiau ce's alea scrisori.. mail@yahoo.com / tagged / hi5 / facebook si toate jegurile.. in special myspace..

Mi'e dor de tine,mi'e dor de noi,chiar daca ieri ne'am vazut,si ne'am uitat la American Pie Betahouse, si Green Street Hooligans..

Nu-mi pare rau ca timpul trece,nu-mi pare rau ca noi crestem,imi pare rau ca ne schimbam..

Vreau sa pun un video care l'am facut acum cv timp,l'am sters ca ne certasem,si l'am pastrat in PC..si o sa'l reuploadez pe youtube chiar acum,ca il mai am la indemana,si o sa'l postez aici..de la video'ul ala pana azi..a trecut un an si umpic..

Pe final,tineti bine de amintiri,indiferent unde s'ar aduna..in fata blocului?pe hi5?la alimentara?in biblioteca?Pastratile langa inima voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu