duminică, 15 februarie 2009

O zi dupa o alta zi.

Asa cum toti ne'am obisnuit,ne place sa visam,speram,iubim,muncim,ranim,fugim,sarim,cautam in stanga si in dreapta,iar ranim.Azi uitandu'ma pe blogu' lu criss blaziny,citind ca lumea il vorbeste de rau ca e solo,ca nu are o femeie oficial,m'am mirat putin,si chiar m'am gandit ca e chiar marfa sa fi solo,o arzi cu care vrei,indiferent de cat de cuminte e fetitza,nu o sa'ti dea niciodata o serie de palme ca ai sarutat'o sau i'ai pus mana pe fund de ce nu sa i'o fi si tras,in timp ce dansati pervers.In orice caz,ieri in timp ce vorbeam cu un prieten in fatza' magazinului,vazusem un grup de baieti,fericiti,grabiti..banuiam ca se duc sa'si f*ta banii pe cadouri.M'au salutat,i'am salutat si am continuat discutia.Mai incolo am iesit iar sa cumpar ceva si ii vad,nu prea multumiti,cu pungutza roz in manutza,mergand asa cracanat cu un aer de "Ba i'am luat un Cadillac de ziua indragostitilor",si fara nici un ban in buzunar.Ce urmaresc eu..ideea ca daca esti singur,nu tre sa faci cadou de valentine's,de 1 martie sau de 8 martie,indiferent cat de ieftin ar fi.Gandirea mea de taran m'a dezavantajat putin cand m'au auzit cateva p*zde ca nu ma combin sau asa ,decat dupa 8 martie,pentru ca nu am chef de cadouri :)) :X .Scuzele mele,poate chiar o sa citit blogu' si o sa vi sa para ciudat,da aia e ..sunt un tzaran,ma simt bine,n'am mai iesit din casa de ceva timp,si m'am apucat de World Of Warcraft.Ce'i WoW [asa e prescurtarea] ? WoW e un joc pentru obositi,pentru aia care n'au femeie,pentru aia care iubesc viatza virtuala si prefera sa fie "the greater defender of the world" cand defapt in fatza calculatorului sunt niste pusti cu mustatza,care s'au lasat de scoala pentru jocu' si au renuntat la femei,prieteni[asta in caz ca nu i'a adus si pe ei in lumea WOW],familie,rude.Deci parerea mea din seara asta?Nu dati banii pe femei,ele sunt gratis ;).Ma duc sa fac dush.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu